Autor: Michal (msegit_at_usun_to.post.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 12:51:19 MET

On Mon, 10 Feb 2003, kasia wrote:
> NAPRAWDĘ starego.Zaintrygowała mnie jeszcze jedna rzecz: o jakich badaniach
> statygraficznych wspomina Michał? Z mojej skromniutkiej wiedzy wynika, że
krzysiek
> chodzi o znalezienie jakichś skamielin. Czy to w ogóle jest tam możliwe? Czy

Nie, nie tylko. Oprocz korelacji skamielin itd. istenieje wiele innych metod oznaczenia wieku (i korelacji wzglednej), rozne petro- i geochemiczne itd... Ale to odrebny temat, wieeele prac o tym powstalo...:)

> na Śnieżniku tego dokonano?

"tego"? oznaczenia statygraficznego jak najbardziej, ale nie metodami szukania skamienialosci (praktycznie zadne szanse znalezienia ich tam, to ostry metamorfik) a wlasnie badan mineralogiczno-petrograficznych (wiek pewnie glownie na izotopowych) itd...

pozdrawiam
Michal

--
Please terminate subject with "|" to be confirmed