Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 00:32:56 MET

Użytkownik "Grzegorz" <geoda_at_ks.k.pl> napisał w wiadomości news:b26imh$2v73$1_at_KORboliN.ks.k.pl...

> Cześć mam na imie Grzegorz to co napisałeś wyżej to taka makabreska.
> A tak z ciekawości to te oczy to namiastka minerału ?
> Z pozdrowieniami Grzegorz .

Owszem. To co napisałem może tak właśnie być odebrane, ale raczej użyłbym określenia - ciekawostka. Być może nie do końca prawdziwa. Nie można wykluczyć, że jest to nieświeża (bo z 1903 roku) tzw. kaczka dziennikarska. Oczywiście nie bardzo wierzę w to, że jakiekolwiek oko (choćby i cyklopa) mogłoby stać się namiastką opalu. Jednak właśnie pojawiającego się w notatce opalu użyłem jako pretekstu aby w ten (przyznaję makabryczny nieco) sposób tutaj zażartować. O nic też innego w tym nie chodziło.

Z innych zaś obleśności (tym razem bardziej mineralnych) znalazłem struvit. Jak czytam, ponoć całkiem przyzwoite jego kryształy znaleziono w dołach kloacznych Hamburga. Niejeden z Was pewnie wspomni jeszcze kamienie nerkowe czy moczowe. Dzięki, wolę dłubać w radioaktywnej hałdzie... :-)

Uff, jakoś wybrnąłem.
Dziękuję i także (tym razem standardowo) pozdrawiam.

                                                                 Andrzej.