Autor: Grzegorz (geoda_at_ks.k.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 00:09:12 MET

Witam

Moje pytanie to cięcie minerałów i skał - mowa o próbkach niewielkich porównywalnych do sze?cianu 5 x 5 cm.Czym :
- pilark? przeznaczon? do kamienia - je?li tak to jakie s? wymagania np.
ilo?ć obr / min. ?
- zwykł? elektryczn? maszynk? do cięcia z tarcz? odpowiedni? do kamienia ?

Mam jeszcze wiele innych, może mniej - może bardziej głupich pytań dlatego proszę o jak?kolwiek odpowiedĽ na ten temat na ten temat.Napiszcie czym tniecie: marka, parametry
jakie s? wady, a jakie zalety itp.. wiem że niejeden z Was mógłby pewnie wyłożyć na ten temat referat - dlatego proszę o cokolwiek co z praktyki Wam jest znane.

Z pozdrowieniami

Szpak
Jeśli chcesz pogadać na temat cięcia i szlifowania minerałów to zapraszam na gada 4043182 z pozdrpwieniami Grzegorz .