Autor: Marcin Szpak (duncanmcloud_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 13:33:00 MET

Witam

Moje pytanie to cięcie minerałów i skał - mowa o próbkach niewielkich porównywalnych do sześcianu 5 x 5 cm.Czym :
- pilarką przeznaczoną do kamienia - jeśli tak to jakie są wymagania np. ilość obr / min. ?

Mam jeszcze wiele innych, może mniej - może bardziej głupich pytań dlatego proszę o jakąkolwiek odpowiedź na ten temat na ten temat.Napiszcie czym tniecie: marka, parametry jakie są wady, a jakie zalety itp.. wiem że niejeden z Was mógłby pewnie wyłożyć na ten temat referat - dlatego proszę o cokolwiek co z praktyki Wam jest znane.

                                                                                                                                  Z pozdrowieniami
                                                                                                                                                   Szpak