Autor: kasia (pi1978_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 23:51:32 MET

Witam Szanownych Listowiczow,
Geologia zainteresowalam sie ostatnimi czasy. Kolega Zbyszek, przy okazji pozdrawiam go serdecznie, polecil mi to forum ekspertow. Przeczytalam juz kilka ksiazek geologicznych i szykuje sie na wiosne do mojej pierwszej wyprawy na mineraly. Ostatnio wpadl w rece przewodniki geologiczny po Sudetach i mam straszny metlik w mojej glowce. Otoz juz zupelnie nie wiem, gdzie mozna zobaczyc w Polsce najstarsze skaly. Moze Wy mi pomozecie. Serdecznie pozdrawiam
Kate