Autor: Jacek (jbog_at_interia.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 18:49:36 MET

     Znalazłem zielony kamyk o dziwnej strukturze i kształcie, podejrzewam,  że może być to meteoryt, gdzie mogę to sprawdzić .  Pzdr.
Powatpiewam w "niebiańskie" pochodzenie Twojego kamienia .. ale ...
jesli chcesz sprawdzic to jakies najblizsze w okolicy muzeum a konkretniej jego pracownicy powinni rozwiac Twoje watpliwosci istnieje tez mozliwosc zapytania kogos na gieldzie mineralogicznej a domowym sposobem ...
sprawdz czy jest to-cos magnetyczne ...
jesli nie przyciaga tego kamienia magnes ... to w zasadzie mozesz go wyrzucic ..
Pozdr.
Jacek