Autor: Ja (kk01_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Jan 2003 - 12:02:23 MET

> Niestety , nigdzie w Polsce południowo-wschodniej (od Lublina po Kraków!)
> nie można kupić tego kamienia. Dla ciekawych sprawa się skończyła happy
> endem, niestety nie z aleksandrytem, ale z pięknym opalem...
> Sprawa z

Przykro mi to mowic, ale nie wiem czy wiesz ze w starozytnym Rzymie uwazano ze piersionki, a zreszta wszystkie wyroby jubilerskie z opalem przynosza obdarowanemu i darczyncy nieszczescie, wiec nie wiem czy to byl najlepszy wybor!!
Chociaz przyznaje sie szczeze ze sam dale swojej zonie jako piersionek zareczynowy wlasnie takie male cacko z australijskim tripletem opalowym, no ale ja niejestem przesadny, wiec jesli ty tez nie to nie ma sprawy!!! Pozdrawiam Krzysztof!!!!

Miliony czekają na Ciebie w Internecie!
htpp://republika.onet.pl/2,oferta.html