Autor: FiLip (filbog_at_box43.pl)
Data: Wed 22 Jan 2003 - 08:58:11 MET

Użytkownik "Bartek Komorowski" <b_komorowski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:E18bFOM-0003j6-00_at_f24.test.onet.pl...
> Jest to najprawdopodobniej szlaka z huty szkla lub jesli sa to mokre badz
polerowane okazy moga to byc okazy poludniowoamerykanskich jadeitow. Bo sa one podobne w kolorystyce, ale jak dla mnie na pierwszy rzut oka na malo wyrazne zdjecia oceniam na 99% szlaka hutnicza.

    Też sądzę, że jest to szlaka z huty szkła. Na pierwszy rzut oka pomyślałem, że może zielony zoisyt z hornbelndą taki z Tanzanii, tylko bez rubinów:):), ale ani kolor ani połysk nie ten:)

Pozdrawiam

--
<FiLip>
gg: 1616350, icq: 152745842