Autor: Dorota (dorsto_at_op.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 23:03:03 MET

W zasadzie trochę mi zależy na cenie, byle nie był droższy od diamentu:-)

> nie chce byc wscibska, ale powiem szczerze, ze tez mnie ciekawi :))
zakrawa
> na jakas romantyczna historie...

> Lenka

Raczej na melodramatyczną. Przeskrobałem coś, dostałem po nosie. Moja pani tylko raz w życiu , wiele, wiele lat temu mi powiedziała, że największym jej marzeniem jest mieć pierścionek z takim kamieniem (nawiasem mówiąc nie nosi na co dzień żadnych). Chciałbym odkupić winę (broń Boże, nie chodzi o zdradę) i pokazać, że pamiętam, że mi na niej zależy, no i przyszedł mi do głowy taki pomysł.... W każdym razie bardzo dziękuję za pomoc..... Przynajmniej wiem, o co pytać u jubilera. Pewnie będę tu częstym gościem (choć mam nadzieję, że nie z takimi pytaniami ;-).
Pozdrowienia
Jacek , co pisze z konta Doroty