Autor: Ja (kk01_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 12:38:37 MET

> Bardzo proszę o odpowiedź, gdzie można w Polsce południowo-wschodniej
kupić
> pierścionek z kamieniem , ktory zmienia kolor w zależności od światła
(przy
> sztucznym ma inny, przy dziennym inny) oraz o podanie ceny
(orientacyjnie),
> ile taki kamień może kosztować. prawdopodobnie kamień ten nazywa się
> aleksandryt lub aleksander Sprawa jest pilna .
> Jacek

Witam!
Widzialem piersionek z aleksandrytem, u jubilera we wroclawiu, w domu towarowym "Podwale", niejestem pewny nazwy, ale znajduje sie on na przeciwko domow towarowych centrow, i bylo to juz jakis czas temu wiec nie wiem czy ten sklep wogule jeszcze istnieje, a ponadto byl naprawde obzydliwie drogi, :-)
ale widze ze ci zalezy (ciekawe zreszta z jakiej okazji) wiec pewnie cena nie gra roli.
Pozdrawiam zycze powodzenia w poszukiwaniach!! Krzysztof.

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ? mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes