Autor: Ania (ania_f_at_poczta.fm)
Data: Sat 18 Jan 2003 - 11:13:55 MET

Jakis grubszy czas temu prosilam o informaje na temat Kowar. Moj dziadek pracowal w kopalni R-2,a ja jako studentka geologii postanowilam sie temu problemowi przyjrzec. Kopalnia R-2, nie doszukalam sie zadnym informacji na ten temat, widocznie byla o wiele mniejsza od R-1 i "Wolnosc".Dowodem istnienia tej koplani jest pieczatka wbita w legitymacje zwiazkowa. Tata opowiadal mi ,ze jak byl malym dzieckiem, na strychu, bylo bardzo duzo uranu,ktorym bawil sie z bracmi:))
Kilka lat temu udostepnili sztolnie kowarskie dla zwiedzajacych. Niestety bardzo sie zawiodlam. Udalam sie tam po specjalistyczne informacje na temat geologii obszaru itp. W zamian za to dowiedzialam sie o wodzie "potencialce" i jej cudownych wlasciwosciach, obejrzalam skamienialosc znane z Krzeszowic (od Perisphintes po Cnemidiastrum) i mineraly syntetyczne.Staram sie zrozumiec bo w koncu nie kazdy zwiedzajacy studjuje nauki ziemi ale.....

Ania

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc