Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 11:29:17 MET

> Ja też moge polecić kilka fajncyh książek i moją, ale jak się webmaster
> wkurzy za reklamy to wytnie nam w... listę
> KM

Za wymiane tytulow ksiazek zwiazanych z tematyka listy sie bynajmniej nie wkurze, ale wkurzam sie jak widze pisanie przed cytatem i nie wycinanie zbednych cytatow, a takze wysylanie w htmlu (szczegolnie przez co poniektorych nowicjuszy - prosze skonfigurowac swoje programy pocztowe, zeby tego nie robily).
Przypominam, ze regulamin listy i grupy jest dostepny m.in. na stronie WWW: http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/FAQ/index.html#Regulamin

Bardzo prosze wszystkich dyskutatntow, aby sie z nim zapoznali i przestrzegali podanych w nim zalecen - w szczegolnnosci tego co jest napisane wytluszczonym drukiem, badz czerwona czcionka - to przeciez dla naszego wspolnego dobra..., zeby posty sie czytalo latwo i przyjemnie..., a nie zasmiecalo siec i skrzynki pocztowe zbednymi kilobajtami...

Dziekuje!

Andrzej Kasperowicz
Mineraly & ChemFan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/