Autor: Bartek Komorowski (b_komorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 20:09:30 MET

Szanowni Kolekcjonerzy!

Jeśli są chętni na wyjazd kamieniowy na wiosne w terminie majowym tzn: od 30 kwietnia do powiedzmy 4 maja, jest to 5 dni - to prosze sie do mnie zgłaszać na private kontakt. Bkomorowski_at_op.pl

Ja jestem w stanie zorganizować wyjazd autokarowy lub busowy i kwatery wikt kazdy sobie bedzie gwarantował.

Pozdrawiam wszystkich i składam wszystkim serdeczne pozdrowienia z okazji nadchodzacych świat i nowego roku. Bartek
Bartosz Komorowski
ul.Grojecka 76 m.14
02 -359 Warsaw
Poland