Autor: tsering [andrzej czerepok] (ac_at_tsering.wroclaw.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 12:11:28 MET

> Zbieram naście lat ale już nie kamole tylko coś lżejszego i ładniejszego.
> W domu mam kilka kilo ale to w większosci kryształy, resztę wywaliłem...

kamienie interesuja mnie dopiero od paru miesiecy...i moze jest to nietypowe jak na owa liste
zainteresowanie /litoterapia/...mam dopiero kilka otoczakow i krysztalow /kwarce/...
ludzie /kochani/ !!!
jak ktos bedzie mial WYWALIC jakies mineraly...to ja chetnie przyjme i nawet...pokryje koszty
wysylki :-)

pozdrawiam wszystkich,

Tsering [Andrzej Czerepok]
E-mail:ac_at_tsering.wroclaw.pl