Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 11:04:50 MET

Jako "stały bywalec" sugeruję wizytę w Łaziskach - piękna płonąca od dawna hałda, palić się będzie czas jakiś. Mam znajomego na KWK Bolesław Śmiały, powinni mieć jakieś materiały na ten temat. Z pewnością różne opracowania dostępne będą w Wydziale Ekologii UW Katowice, nie wspominając o bibliotece IGO Katowice. Chętnie służę pomocą, może być kontakt przez priva: arturdy_at_poczta.onet.pl.
Pzdr,
Artur Dybowski