Autor: Krzysztof Maciejak (goldcentrum_at_goldcentrum.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 21:22:00 MET

Dzięki za mile slowa. Do zdjęć nie mam dobrego sprzętu, padł mi canon (może ktoś wie gdzie naprawia się puknięte obiektywy tej firmy?) , zresztą sam korzystam z uwag m.,in. listy dyskusyjnej dotyczącej fotek. Nad stroną pracuję w wolnych chwilach. Skorzystałem z Twojego opisu do Różanej. A jeśli masz dobre fotki.... Batrdzo chętnie!!!! W tygodniu wrzucę Lubiechową i poprawię Nowy Kosciół. Chcę przejąć od syna www.kaczawskie.prv.pl i jakoś pogodzić ten serwis ze złotem, w planach rozrysowuję wygasłe wulkany. powoli, powoli jakoś to idzie.
KM