Autor: Anna Jednoróg (jednorozec_at_wp.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 19:28:14 MET

. Co mozna kupic pod choinke
> dla osoby ktora jest na studiach z geologii, poszukuje czegos
> fajnego do 300-400 zl.

> Kup jej dobry geologiczny młotek Eastwinga wraz z
ochraniaczem. Dla początkujących ... jest to niezły szpan :D

> Pozdrawiam
> Jacek

Nie sadze zeby ucieszyla sie z mlotka pod choinka.Nawet jezeli to Eastwing. A jezeli juz mlotek to kup jej taki murarski za 10zl (ja mam taki i lupie nim mniejsze i wieksze skalki od 3 lat) a za reszte lepiej jakis fajny mineral albo bizuterie z kamieniami.
Pozdrawiam
AJ

LUKAS e-Konto PRO. Wysokie oprocentowanie, 1000 darmowych bankomatów, internet, telefon, placówki. Załóż konto http://lukasbank.pl