Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 08:52:06 MET DST

Jeśli jesteś ze Śląska proponuję wizytę w bibliotece Pol. Śląskiej w Gliwicach lub w bibliotece Wydziału Górnictwa. Gdzieś ze 13 lat temu, kiedy pisałem projekty, była tam całkiem solidna bibliografia z tego zakresu. Dla ułątwienia dodam, że spora część bibliografii była w języku rosyjskim ;-).
Pzdr,
Artur Dybowski