Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 19:09:58 MET DST

Wapienie:
polecam okolice Tarnowskich Gór - począwszy od dolomitów w Suchej Górze, nieczynny kamieniołom w Nakle Śląskim, odkrywki w okolicy Zbrosławic.
Piaskowce i łupki: wszystkie hałdy pokopalniane, a ciekawy zestaw piaskowców, krzemieni, syderytów znajdziesz w "prywatnej" odkrywce koło Ptakowic. W razie czego uprzejmie służe dokładnymi namiarami, kontakt może być przez priva arturdy_at_poczta.onet.pl lub telefonicznie 0603/389551.
Pzdr,
Artur Dybowski