Autor: Michal Segit (msegit_at_USUN.post.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 15:35:23 MET DST

On Mon, 7 Oct 2002, Marcin Orda wrote:
> Zajmuje sie raczej akwarystyka, nie geologia, ale mam nastepujace
> pytanie. Czy moglibyscie podac mi adresy skladow (albo miejsc
> wystepowania) gdzie moglbym sie zaopatrzyc w wapienie, piaskowce oraz
> roznego rodzaju lupki?

Ogolnie czy jakies "specjalne akwarystyczne"? ;)

Przedsiebiorstw zajmujacych sie pozyskiwaniem/sprzedaza 'surowcow mineralnych' jest b. duzo. Wobec tego:

  1. jaki rejon Polski dokladniej Cie interesuje, moze ktos wowczas cos wiecej bedzie mogl/szczegolowiej... (ale i tak nie liczylbym zbytnio, ze akurat trafi sie cos co Ci bedzie najbardziej odpowiadalo - bo np. bliskosc transportu)
  2. w kazdym razie polecam ksiazke telefoniczna itd...

pozdrawiam
Michal