Autor: jar-jar (jar-jar_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 17:01:20 MET DST

Witajcie.

Przekazuje pytanie od osoby przebywajacej na archeo, mam nadzieje, ze zabrzmi logicznie :-):

"Czy jest mozliwe, aby w utworze polodowcowym (kem, oz) na samym srodku profilu byla gorka piasku?"

Juz tlumacze o co chodzi.
Wyobrazcie sobie gorke piasku, bardzo drobnego, jasnego (niemalze mial, czasem tylko sa wieksze ziarna), wyglada jakby byl z jeziora przykryty inna gorka, zwiru. Jakby ktos "czapeczke" ze zwiru nalozyl.

Bede wdzieczna za szybkie odpowiedzi. Dziekuje.

Pozdrawiam

    jar-jar

PS. SJS uzyczyl mi tylko komputera. Dzieki mu za to wielkie. :-)