Autor: Jerzybia (jerzybia_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 19:03:06 MET DST

..dwa razy szukałem sztolni w Michałkowej i nie znalazłem .Gdzie ona się schowała? Znalazłem polanę z wiatą, przechodzę przez strumień wchodzę pod górkę i grzyby zbieram a sztolni jak nie było tak nie ma.Gdzie ta hałda jest? Jak przechodzicie przez strumyk to idziecie w prawo czy w lewo? jak wysoko ta hałda się znajduje bo na samej górze to paśnik dla zwierzyny znalazłem .Pozdrowienia.Jurek

   .... jak nie w ataku to w ofensywie
                    jerzybia_at_wp.pl
             jerzybia_at_poczta.onet.pl