Autor: olafbujok (olafbujok_at_o2.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 10:27:33 MET DST

Witam!

Jako nowy czlonek listy pragne sie troszeczke przedstawic...

Ale zeby nie zanudzac ogranicze sie do tego, ze jestem studentem Wydzialu Geologi, Geofizyki i Ochrony Srodowiska AGH

Narazie niestety pewnie niewiele bede mogl wniesc do dyskusji, ale mam nadzieje, ze pilnie sledzac wasze posty czegos sie naucze i z czasem... ;)

Jezeli chodzi o zainteresowania to jest tego sporo, ale glownie
- literatura, informatyka, geologia

pozdrawiam olaf vel Ender
olafbujok_at_o2.pl
gg1967402