Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 10:10:11 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Maciejak" <goldcentrum_at_goldcentrum.pl> napisał w wiadomości news:002401c258f6$aba7dfa0$1a0a0a0a_at_qq...
> możecie skończyć z tymi rowami...????

Szanowny Użytkowniku !
Jeżeli temat "rowy poszukiwawcze" powoduje u Ciebie jakieś przykre odczucia czy nawet dolegliwości, lub też uważasz, że jest on na tej grupie niedopuszczalnym dysonansem (to tak jak pierdnięcie w dobrym towarzystwie, albo disco polo w filharmonii) proszę abyś zechciał swój problem szerzej opisać. Może w wyniku dyskusji wzbogacimy Netykietę nową myślą. Z "rowami" oczywiście mogę skończyć, ale kiedy to nastąpi zależy już nie tylko ode mnie. Grupa jest obszarem dyskusji a nie urzędem kontroli publikacji. Jestem przekonany, że za przyczyną moich "rowów" przestrzeń życiowa Użytkownika na pl.rec.mineraly nie została ograniczona. O to samo proszę i dla mnie. Jeżeli Moje "rowy", czy ja sam wreszcie wzbudzam w Tobie niechęć czy obrzydzenie nawet, zablokuj sobie mój adres i ciesz się dobrym samopoczuciem. Jesteśmy w stanie egzystować obok siebie. Nie musimy się kochać Cenzorku.

                                                  Andrzej.