Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 21:16:44 MET DST

> ..jest tam bodajże miedzy wzgórzami 571 a 591 sztolnia.Co tam wydobywano?
> jak tam trafic?

no jest, co wydobywano to napewno pegmatyt, ale nie wiem czy to byla tylko skala plonna czy on byl celem eksploatacji, ale sztolnia nie jest najwazniejsza, zaraz pod sztolnia jest jasna halda - glownie pegmatyt, w ktorym mozna zanlezc niezle turmaliny
co do dojscia to ciezko bedzie napisac, najlepiej isc droga asfaltowa od jeziora w kier. michalkowej, a rozjezdzie wybrac asfalt w prawo i isc dalej prosto, po minieciu zabudowan, x km po lewej stronie drogi bedzie polana z drewniana wiata i tabliczka "teren prywatny wstep platny", nie wiem czy to jeszcze istnieje ale w kazdym razie to punk charakterystyczny i w tym miejscu trzeba przejsc przez ta polane i potok ktory jest na skraju lasu, a potem to juz tylko wejsc na zbocze i wypatrywac jasnego "goloborza"

mam nadzieje ze jasno opisalem

pozdro
Grzegorz