Autor: andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl
Data: Tue 20 Aug 2002 - 19:03:36 MET DST

> Drogi Panie Administratorze!! Mam malo prosbe czy istnieje techniczna
> mozliwosc dolaczenia do archiwum listy wyszukiwarki, chocby
> najprostrzej, bardzo by to ulatwilo wyszukiwanie informacji na
> interesujacy w danej chwili temat, a ktory juz byc moze pokazal sie

Istnieje i nawet planowalem zrobic cos takiego juz ponad rok temu, ale ciagle cos przeszkadzalo tym sie zajac.

> na liscie! Zgory dziekuje za pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

Jak juz to zrobie, dam znac na liste, prosze o jeszcze troche cierpliwosci.

Andrzej Kasperowicz
Mineraly & Chemfan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/