Autor: andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl
Data: Tue 20 Aug 2002 - 19:03:19 MET DST

> Wielce Szanowni Listowicze Lubiący "Robale",
> pozwoliłem sobie przesłać na UpLoad/Fotografie/Artur.Dybowski

Fajnie, dziekujemy!

> Czcigodnego listownera serdecznie przepraszam, ale
> przez przypadek "udało" mi się przesłać dwa *.tif. Jeśli to możliwe,
> proszę o ich

A nie lepiej bylo zapisac te pliki w formacie jpg? Zajmowaly by wowczas mniej miejsca, a wiec szybciej by sie sciagaly.

> usunięcie, spod WinCommandera nie udało mi się.

Bo pliki z podkatalogow katalogu upload moze usuwac tylko listowner lub ew. admin serwera ftp, w przeciwnym razie kazdy moglby usunac Twoje uploadowane przez Ciebie pliki. Tak wiec, niestety, w takim przypadku zawsze nalezy prosic mnie o usuniecie nieporzadanych plikow.

ak