Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 09:00:03 MET DST

....ech szkoda bo przywiozlam sobie kiedys sliczny, blekitno-niebieski agacik (raczej agacik) z Heidelbergu, wazy 7 kg, idealnie okraglutki z niewielka forma krystaliczna w samym srodku (srednica 5,5 cm) i warstwą powierzchniowa skaly grubosci zaledwie 3mm. I nie wiem do jasnej anielki ile moze on kosztowac, a raczej za ile go moge opchnac :)))

  pozdrawiaju - i jesli ktos moze mi udzielic blizszych info. to..bedzie mi bardzo milo :))