Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 00:08:59 MET DST

Od co najmniej dwóch lat gromadzę minerały uranu. Mój zbiorek liczy około 30 kamieni. Ponieważ tak się złożyło, że wszystkie one pochodzą z trzech tylko miejsc i co gorsza powtarzają się czyham na tej grupie na wszelkie informacje które pozwoliłyby mi wzbogacić się o kolejne godne uwagi znaleziska. Szczególnie cenne mogły być informacje osób o podobnych zainteresowaniach, przede wszystkim tych które osobiście, że tak powiem - dotknęły tematu w terenie. Zwłaszcza (tak jak w moim przypadku) na Dolnym Śląsku. Wreszcie na marginesie tematu liczników GM trafiła mi się okazja zdobycia nowej informacji, być może wymiany jakichś doświadczeń. Co uzyskałem ? Otóż proszę użytkowników ni mniej ni więcej tylko komunikat, jakobym był kimś w rodzaju dziecka któremu nie należy mówić gdzie leżą zapałki bo chałupę spali, tudzież inne ołowiane historie które nijak się mają do moich doświadczeń jak i oczekiwań. Ja rozumiem, że powinienem może wykazać więcej poczucia humoru ale chyba nie przede wszystkim o to chodzi na tej grupie. Nadal liczę, że znajdzie się tu grupa osób z którą można będzie wymienić parę choćby uwag w temacie bez tego całego Archiwum X i innych opowieści z dreszczykiem które towarzyszą wciąż uranowi.

                                                              Andrzej