Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 20:50:18 MET DST

    Jeżeli okazy są duże, to można spróbować u kamieniarza (takiego co robi nagrobki). Nie wszyscy są chętni i nie każdy materiał chcą ciąć, ale czasami trafia się na dobrego fachowca (sam przycinałem w takim warsztacie wapienie triasowe z kośćmi gadów, które teras są ozdobą mojego kominka). Można spróbować ;-)

    Jacek