Autor: Arturek Szczurek (arti415_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:37:26 MET DST

Nazywam sie Artur Kuczak. Jestem studentem geologii. Bardzo ciesze sie, ze bylo mi dane dowiedziec sie o takiej liscie dyskusyjnej i ze moge brac w niej udzial. Zwlaszcza, ze wtym momencie znalazlem sie w malej potrzebie.  W zwiakzu z moja praca magisterska "Charakterystyka okruszcowania skał okolic Barda Slaskiego" pracuje nad preparatami do obserwacji pod mikroskopem kruszcowym. W kilku preparatach wystepuje substancja weglista, ktora okreslilem jako semigrafit.
Bylbym bardzo wdzieczny jezeli ktos znalby odpowiedz na nastepujace pytanie: W jakich warunkach fizykochemicznych dochodzi do przemiany substancji organicznej w semigrafit? Ewentualnie gdzie moge o tym przeczytac? Z gory dziekuje za wszelkie informacje i uwagi.

Kraków, Sopot, Zakopane, Hel - miasto na lato :-) Zaprasza sieć wakacyjnych serwisów informacyjnych < http://naszemiasto.pl >