Autor: Jacek (jbog_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 22:41:45 MET DST

> Politechniki

Hmmm .. a po kiego Ci mlotek geologiczny ? To rzecz dobra do zadania szpanu i owszem ... ale ... nic poza tym .. Zreszta mlotki i w ogole cale ustrojstwo f-my Eastwing .. jest horrendalnie drogie :( ...jak na polskie warunki ca.100 -200 Euro ..
W Polsce nie wiem gdzie :(
Poszukaj w internecie f-my Krantz ...
Ona dystrybuuje to cos .. droga pocztowa ... Pozdrafff ...
Jacek