Autor: Artur Górski (sustadon_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 18:08:31 MET DST

Z tego co sam widzialem (3 lata temu) do do tego kamieniolomu w Szklarach nie warto sie wybierac bez
pozadnego kilofa i lopaty:)))).
Sam widzialem jak faceci dlubali ty dol w ziemi, niestety to byla moja pierwsza wyprawa i z mlotkiem wreku nie mialem tam czego szukac. Ale maszczescie cos po sobie zostawili w wiekszosci to byl opal mleczny :).

Artur Gorski
Gdansk

Uzytkownik <kk01_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:E17Va6f-0007zI-00_at_f25.test.onet.pl...
> Witam wszystkich!
> Po pierwsze dopisuje sie do list prawie stalych uzytkownikow.
> Po drugie, jak juz mowimy o nowych pomyslach czy ktos myslal o zrobnieniu
czatu na onecie, albo wp, z tematem mineraly, a moze skoru tu tez nie ma za wielu wiadomosci nie bylo by zainteresowania, co wy na to ???
> Po trzecie zgodniez tematem listu, odwiedzilem wczoraj Szklary, zanlazlem
cos co ewidentnie przypomina Opal, przelam muszlowy, pol przezroczysty, rysa biala, ale jest w polowie zabarwiony na zolto jeszcze takiego nie widzialem, czy to zabarwienie uzyskal z domieszek niklu czy czegos innego, i czy moze jednak mozna czesto spotkac takie opale.
> Nazbieralem tez troche chryzoprazu ale niezbyt ciekawego, apropo moze to
ktos z listowiczow wyrabal Taaaaaaaaaaka dziure w kamieniolomie wlasnie w poszukiwaniu chryzoprazu, (byla dosc swierza) jesli tak to z gory gratuluje zamozaparcia i wytrwalosci.