Autor: leszek łaptaszyński (laptaszynski_at_wroclaw.pios.gov.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 10:10:47 MET DST

Użytkownik elazuza napisał:
> Ostatnio czytalem w jakims przewodniku po Sudetach ze w
> karkonoskim parku narodowym( nie bylo napisane gdzie dokladnie)
> wystepuja miedzy innymi granaty, ametysty,niebieskie
> korundy,cyrkony,topazy,beryle i ze pod zadnym pozorem nie mozna ich
> zbierac.Czy ktos moze to potwierdzic lub zanegowac?
>
> Heniek Borsók (to pseldonim a nie imie: ) )
> Czy znowu bedziemy miec centralnie sterowane media?

czesć grupowiczom

żeby aż takie szlachetne i to w jednym miejscu w KPN-ie to nie słyszałem ani nie czytałem. Wiem, że większość z wymienionych jest opisana z Jizeskiej Louki (miejsce zaznaczone i opisane na czeskiej mapie Karkonoszy). I też nie wolno ich tam zbierać.

No i dopisuję sie przy okazji do listy.

leszek