Autor: tinkabell (tinkabell_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 22:55:32 MET DST

> witaj,,, nie wiem kim jestes :-)) i dlaczego to do mnie trafilo, ale
> domyslam sie , ze dlatego,,, ze zapisalam sie na grupe dyskusyjna o
> mineralach. Mineraly zawsze mnie interesowaly,, ale jakos do tej pory to
> ograniczalam sie do kupowania na wystawach i zbierania podczas gorskich
> wypadow,,, ale te nazwy!!! no mam nadzieje,, ze jakos sobie z tym poradze,
> pozdrawiam serdecznie
> Basia

Cześć Basiu. Ja minerałami nie tak bardzo się interesuje, chociaż lubię je oglądać kiedy leżą obok siebie na półeczkach i są opisane. Są takie ładne.
Zapisałam się tutaj za namową l.m. :)

Ostatni swój list wysłałam właśnie z konta l.m. Tp przez pomyłkę, bo byłam u niego i razem czytaliśmy grupy. Mój adres jest tinkabel_at_interia.pl, ale nie zabawię tu długo, poczekam tylko na jakląś podpowiedź do tych kulek z mojego ogródka.

pozdrawiam także
ciesząc się że są tutaj też dziewczyny

Bell

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.mineraly