Autor: Barbara M (barbaram_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 18:17:10 MET DST

witaj,,, nie wiem kim jestes :-)) i dlaczego to do mnie trafilo, ale domyslam sie , ze dlatego,,, ze zapisalam sie na grupe dyskusyjna o mineralach. Mineraly zawsze mnie interesowaly,, ale jakos do tej pory to ograniczalam sie do kupowania na wystawach i zbierania podczas gorskich wypadow,,, ale te nazwy!!! no mam nadzieje,, ze jakos sobie z tym poradze, pozdrawiam serdecznie
Basia