Autor: Jacek Nowak (jac_now_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 22:18:05 MET DST

    Witam!
Koło Radzimowic, w Starej Górze znajduje się nieczynna kopalnia "Wilhelm" jej szyby noszą nazwy "Luis" (Luiza) oraz "Arnold". Co do szybu Wilhelm, to nie znam jego lokalizacji. Co do kopalni Wilhelm, to jest to obiekt bardzo ciekawy aczkolwiek trudny technicznie (konieczność użycia sprzętu speleologicznego) oraz niebezpieczny. Słyszałem też, że w ostatnim czasie wejście do szybu zostało okratowane.

    Pozdrawiam, Jacek ;-)