Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 15:06:48 MET DST

Wielce Szanowni Listowicze Lubiący "Robale", pozwoliłem sobie przesłać na UpLoad/Fotografie/Artur.Dybowski fotograficzne wyniki moich peregrynacji po dziwnych miejscach. Może ktoś skorzysta z tych zdjątek. Opis w pliku tekstowym katalogu Opis. Pzdr,
Artur Dybowski
PS
Czcigodnego listownera serdecznie przepraszam, ale przez przypadek "udało" mi się przesłać dwa *.tif. Jeśli to możliwe, proszę o ich usunięcie, spod WinCommandera nie udało mi się. Artur