Autor: Polski Serwis Meteorytów (jba1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jun 2002 - 22:11:44 MET DST

> Co do meteorytow to w okolicach Dalniegorska mozna kupic duzo Sikhatalina.
Najwieksze okazy ktore widzielismy mialy ponad dwadziescia kilo!
> Przywiezlismy troche (10 kg) materialu i jesli ktos jest zainteresowaby to
niech pisze na priva (cena 1 zl za gram).

A wiec potwierdza sie moja zgadywanka na temat nazwy tego meteorytu. Twoja oferte przekazalem do Marcina Cimaly - wlasciciela internetowego sklepiku meteorytowego - www.polandmet.com Z pozdrowieniami - JBa.

Jaroslaw Bandurowski
Polski Serwis Meteorytow
jba1_at_poczta.onet.pl
http://republika.pl/jba1