Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 09:24:49 MET DST

Proszę Czcigodnych Listowiczów o pomoc w rozwianiu moich wątpliwości. Otóż do pub/mineraly/upload/fotografie/artur.dybowski pozwoliłem sobie wrzucić 2 pliczki: slad.jpg i slad_1.jpg. Będę wdzięczny za informacje, czy może być to odcisk tropu jakowejś gadziny, jeśli tak, to jakiej. Opis znaleziska:
Miejsce znalezienia: kłm piaskowca Glinka koło Ujsoł Wygląd znaleziska: na odspojonej od calizny bryle piaskowca o wymiarach ok. 1,5x1,5,2 m wyraźny odcisk na powierzchni stropowej, wypełniony stwardniałym materiałem ilastym w kolorze czarnym (odłupałem). Nad warstwą piaskowca leży warstwa kruchego łupku ilastego.

Ponadto w kamieniołomie występuje dużo drobnych skamieniałości, głównie roślinnych (uwęglonych), nieco śladów pełzania i "norek" po robalach. Kamieniołom w bieżącej eksploatacji. Pzdr,
Artur Dybowski