Autor: Andrzej Pelka (u238_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 16:35:35 MET DST

Czy ktoś z Państwa obecnych na liście może udzielić informacji na temat słynnej czeskiej kopalni uranu w rejonie miejscowości Jachimów (Góry Kruszcowe). Szczególnie interesuje mnie czy ta (obecnie jak mi wiadomo nieczynna ) kopalnia jest udostępniona do zwiedzania. Czy jest tam jakaś ekspozycja na temat wydobycia ? Może znajdzie się ktoś kto miał okazję odwiedzić Jachimów - proszę o nieco informacji na powyższy temat

   U238_at_wp.pl                    Andrzej Pełka