Autor: Bartek Komorowski (b_komorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Apr 2002 - 09:56:40 MET DST

 Suszyna i kamieniec sa juz calkowicie zarosniete przez zasiewy wiec odpadaja do jesieni badz powodzi ktora mogla by sie zdazyc - oby nie odpukac w niemalowane drewno - Zas co do Kletna mam sporo watpliwosci co do udanych zbiorow gdyz glowna halda juz w zeszlym roku zostala rozwieziona i zrekultywowana do tego stopnia iz wywiezli wszystko do samej gleby pierwotnej i nie sadze by dalo sie tak latwo znalezc nawet na innych zarosnietych haldach bo nawet ta na Janowa gore zostala zniszczona. I coz mozna dodac wiecej ktos pytal co mozna znalezc w Michalkowej - i przykro ze sieje taki defetyzm ale w tym miejscu raczej jest tak jak ktos z grupowiczow powiedzial haldki przekopywane sa powtornie przez kolejne zjazdy poszukiwaczy. A co do jakosci turmalinu z Michalkowej mialbym ogromne zastrzezenia gdyz jest bardzo zwietrzaly i czesto nawet ladne pierwotnie krysztaly w skale krusza sie przy najmniejszych nawet uderzeniach w skale . To wiem na pewno bo sam w Michalkowej dlubalem przez tydzien i mimo znalezienia wielu s kalek z okazami zbior mialem raczej tandetny. Ale mozliwe ze mialem po prostu niefarta. Coz tak bywa. wyjezdzajacym zycze powodzenia i ciekaw jestem sprawozdan. pozdrawiam Bartek

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!
http://www.e-mail.onet.pl