Autor: kk01_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 13 Apr 2002 - 16:30:47 MET DST

Witam!
Jesli macie w swoich magicznych pudelkacgh zwanych telewizorami program francuski "Planet", polecam film dokumentalny o dwoch rosjanach zajmujacych sie poszukiwaniem meteorytow, i o ile do tej pory meteoryty mnie raczej nie interesowaly musze powiedziec ze mam teraz wielka ochote na znalezienie czegos podobnego, chociaz szanse pewnie sa zblizone zeru. Pozdrawiam Krzysztof

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]