Autor: Kokosz (koko_38_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 17:18:27 MET

Przepraszam szanownych grupowiczów jeżeli przekręciłem nazwę ale jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o minerały. Poszukuje owo cudo już od dłuższego czasu. Potrzebuje tego większą ilość w rozsądnej cenie. Powiem tez do czego.Widziałem przepięknie urządzone akwarium,którego głównym elementem dekoracyjnym były rośliny oraz ten minerał. Przedstawię jego wygląd,choć sądzę iż na tej grupie jest to zbyteczne (ale na wszelki wypadek by uniknąć nieporozumień). Piękność jego polega na krwisto- czerwonej barwie z białymi przebarwieniami-żyłami.

Jeśli ktoś mógłby mi pomóc w nabyciu owego kamyka,będę bardzo wdzięczny. proszę o kontakt na prv.

Serdecznie pozdrawiam
Sławomir Kokosza