Autor: Michal Spendel (M.Spendel_at_wasko.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 13:38:18 MET

Witam
Widać malutkie pęcherzyki powietrza z jednej strony. Ten minerał był bardzo mocno "przyrośnięty" do skały piaskowca na głębokości ok. 1m. Jest na terenie, na kórym było tylko pole, szczere pole od pokoleń. Faktycznie jeśli się w niego uderzy metalem to doskonale iskrzy i śmierdzi "siarką". Pozdrawiam.
Michał.