Autor: Bartek Komorowski (b_komorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 12:35:07 MET

 Ja rowniez widzialem te zdjecia i musze powiedziec ze na pierwszy rzut oka dla mnie to po prostu wyglada na prawdziawa grude szkla z jakiejs huty i mimo ze ma przelam muszlowy to jednakze polysk i sposob zakonczenia krawedzi predzej przekonywuje mnie iz jest to po prostu porzucona bryla szkla z szklarskiego pieca - ale jesli sie myle to okaz jest pieknym krzemieniem lub jakas forma krzemionki.  To tyle
Bartek

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]