Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 15:47:18 MET

> więcej.W tych rejonach zbierałem turmaliny w kamiennych miedzach w Rzecace

miejsce nie jest szczegolnie ciekawe, ja z kumplem grzebalem i tylko dwie marne szczotki kwarcowe o pomaranczowo-zoltawym zabarwieniu, moze mielismy pecha i da sie ciekawsze rzeczy znalezc
miejsce te znajduje sie na zachod od Walimia przy drodze z czarnym szlakiem, pod Chlopska Gora

tzn. kiedys go poznalem, zwiedzielem jego dom pelen kamoli i bylem z nim w modliszowie w kop. uranu
nie mam z nim niestety kontaktu
a czlowiek jest naprawde ciekawy
to co ja widzialem u niego w domu, to szok np glaz z 2-4 cm granatami z okolic walimia a w piwnicy to ma wielka halde:)

pozdro
GR