Autor: Roman Gad (reptilius_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 12:00:12 MET

> Jaka jest orientacyjna cena amonitów z Lukowa? Pytam sie z czystej
> ciekawosci, gdyz jako dzieciak wyciagalem z cegielni jakies
skamienialosci.

> Wojciech Oklinski

Od kilku do kilkuset zł. Cena zalezy od wielu czynników np.: wielkości, stanu zachowania, gatunku. Ostatnio mój znajomy kupił całe zlepy amonitow płacąc po piec zl za kilogram. Jezeli masz konkretną ofertę prześlij mi wiadomosc na priw. Jestem zainteresowany zakupem.

RG

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]