Autor: laptaszynski_at_wroclaw.pios.gov.pl
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:45:55 MET

> Tak i by do tego byc na 100 % pewnym poszedlem do Kozlowskiego na UW by ten
jeszcze sie im przyjrzal i rzekl to samo co ja ze fart nad farty i ze beryl jak sie zowie.
> Coz ale po tym wyjezdzie rece mialem jak wyrobnik z kamienieolomow renesansu.
>
> Pozdrawiam Bartek
>

> --
>
> Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
> [ http://oferty.onet.pl ]

Przepraszam, że śmiałem wątpić w sensacyjność twojego znaleźiska, bądź co bądź apatyt z gór sowich też tak wygląda ( o czym już przestrzegali Niemcy ). Jeśli nie masz możliwości zrobić skanu beryli to przyjdź do mnie zrobimy zdjęcia aparatem cyfrowym i zaraz puścimy w kable. Po prostu sam chętnie bym je obejrzał. Jak byś się zdecydował to daj wczesniej znać.

na razie.