Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 00:50:59 MET

> jeszcze jedna sprawa, moze by cos wspolnie opracowac, cos w rodzaju
> przewodnika z opisami miejsc i wrzucic w net,

Popieram - autorzy gotowych opisow proszeni sa o wysylanie ich do mnie celem umieszcznia na stronie WWW listy - oczywiscie dane personalne autora beda w pelni zachowane pod jego tekstem (o ile nie wyrazi sprzeciwu).

> poza tym strona grupy dyskusujnej nie jest jakas extra i przydaloby sie nia
> zajac

Coz, ciagly brak czasu powoduje, ze strona wyglada jak wyglada, ale moze wspolnymi silami uda sie ja podrasowac - graficy, autorzy tekstow itp. proszeni sa o nadsylanie swoich pomyslow, projektow i propozycji do mnie.

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/